Over QIKKR.

Over QIKKR.

QIKKR. is een op maat gemaakt klantportaal dat bedrijven helpt om het gebruiksgemak van hun klanten te optimaliseren. Het fungeert als een persoonlijke omgeving waarin klanten en medewerkers eenvoudig toegang hebben tot alle belangrijke informatie.

Klantportaal inrichten

Met QIKKR. richt je eenvoudig een gepersonaliseerd klantportaal in dat perfect aansluit bij de wensen van jouw organisatie én die van je klanten. Het klantportaal kan bestaan uit diverse onderdelen zoals documentdeling, trainingen, webinars en communicatie. Alles is veilig, overzichtelijk en volledig in jouw huisstijl.

Templates | QIKKR
Dashboard | QIKKR

Automatisering van communicatie

Met QIKKR. automatiseer je eenvoudig klantcommunicatie. Stel automatische meldingen en updates in over bijvoorbeeld projectvoortgang of nieuwe documenten. Klanten blijven zo altijd op de hoogte, zonder dat je handmatig berichten hoeft te versturen. Dit bespaart tijd en voorkomt miscommunicatie.

Automatisering van communicatie

Met QIKKR. automatiseer je eenvoudig klantcommunicatie. Stel automatische meldingen en updates in over bijvoorbeeld projectvoortgang of nieuwe documenten. Klanten blijven zo altijd op de hoogte, zonder dat je handmatig berichten hoeft te versturen. Dit bespaart tijd en voorkomt miscommunicatie.

Dashboard | QIKKR

Documenten beheren en delen

Met QIKKR. biedt je klanten en medewerkers een veilige en overzichtelijke manier om documenten te beheren en te delen binnen hun persoonlijke omgeving. Van offertes en facturen tot handleidingen en rapportages, alles is centraal beschikbaar.

Aanpasbare branding

QIKKR. maakt het mogelijk om elk klantportaal volledig af te stemmen op de huisstijl van jouw organisatie. Denk aan logo’s, kleuren en de manier van communiceren. Zo sluit alles aan bij je eigen imago.

Klantportaal home | Qikkr Connect
Opleidingen | QIKKR

Training en ondersteuning

Help je klanten om het meeste uit hun online omgeving te halen. Via een online leeromgeving is het mogelijk om webinars of handleidingen te delen of trainingen te doen. Alles is beschikbaar om klanten goed op weg te helpen en hen optimaal gebruik te laten maken van QIKKR.

Blijf verbeteren

Verzamel regelmatig feedback van klanten om inzicht te krijgen in hun ervaringen met het klantportaal. Gebruik deze waardevolle informatie om de functionaliteit en gebruikerservaring continu te verbeteren. QIKKR. biedt krachtige tools om eenvoudig feedback te verzamelen, te analyseren en direct door te voeren, zodat je altijd een optimale klantbeleving kunt bieden.

Training en ondersteuning

Help je klanten om het meeste uit hun online omgeving te halen. Via een online leeromgeving is het mogelijk om webinars of handleidingen te delen of trainingen te doen. Alles is beschikbaar om klanten goed op weg te helpen en hen optimaal gebruik te laten maken van QIKKR.

Blijf verbeteren

Verzamel regelmatig feedback van klanten om inzicht te krijgen in hun ervaringen met het klantportaal. Gebruik deze waardevolle informatie om de functionaliteit en gebruikerservaring continu te verbeteren. QIKKR. biedt krachtige tools om eenvoudig feedback te verzamelen, te analyseren en direct door te voeren, zodat je altijd een optimale klantbeleving kunt bieden.

Opleidingen | QIKKR

Beveiliging waarborgen

Zorg ervoor dat klantgegevens altijd goed beveiligd zijn. Het is essentieel om de beveiligingsinstellingen regelmatig te controleren en waar nodig bij te werken. QIKKR. kun je optimaal inzetten als een veilige en persoonlijke werkomgeving voor de gegevens en documenten van je klanten. Dit verbetert niet alleen de productiviteit maar ook de klantervaring.

Qikkr

Beveiliging waarborgen

Zorg ervoor dat klantgegevens altijd goed beveiligd zijn. Het is essentieel om de beveiligingsinstellingen regelmatig te controleren en waar nodig bij te werken. QIKKR. kun je optimaal inzetten als een veilige en persoonlijke werkomgeving voor de gegevens en documenten van je klanten. Dit verbeterd niet alleen de productiviteit maar ook de klantervaring.

Qikkr