De voordelen van het klantportaal van QIKKR.
Overzichtelijk
In de persoonlijke online omgeving vindt jouw klant alle actuele informatie overzichtelijk terug. In één oogopslag ziet de gebruiker wat er allemaal mogelijk is. Alles is eenvoudig, klantvriendelijk en veilig ingericht.
Altijd en overal toegang
Inloggen kan op elk moment van de dag, zeven dagen per week. Dit zorgt voor optimale bereikbaarheid, zelfstandigheid en overzicht. Dat wil je toch ook voor jouw klanten?
Op maat gemaakt
Zet jouw klant centraal door gepersonaliseerde en actuele informatie eenvoudig toegankelijk te maken. We passen het portaal volledig aan op jouw wensen en huisstijl, zodat het herkenbaar is en vertrouwd aanvoelt.
Onderhoud en kosten besparend
Met QIKKR. blijft jouw online klantomgeving voortdurend up-to-date. Voor een vast bedrag per maand krijg je een krachtige oplossing die de kosten van handmatige processen en onderhoud aanzienlijk verlaagt.
Tijdbesparend
In de persoonlijke ‘Mijn-omgeving’ vinden jouw klanten alle belangrijke informatie snel en eenvoudig terug. Dat vermindert het aantal vragen via e-mail of telefoon. Natuurlijk blijft persoonlijk contact mogelijk, maar doordat klanten vaak zelf vinden wat ze zoeken is dit minder vaak nodig.
Uploaden en downloaden
Via het klantportaal deel je gemakkelijk documenten met jouw klanten. Dankzij de slimme koppelingen upload je snel het juiste bestand op de juiste plek. Klanten ontvangen automatisch een melding zodra er nieuwe documenten beschikbaar zijn.
Overzichtelijk
In de persoonlijke online omgeving vindt jouw klant alle actuele informatie overzichtelijk terug. In één oogopslag ziet de gebruiker wat er allemaal mogelijk is. Alles is eenvoudig, klantvriendelijk en veilig ingericht.
Altijd en overal toegang
Inloggen kan op elk moment van de dag, zeven dagen per week. Dit zorgt voor optimale bereikbaarheid, zelfstandigheid en overzicht. Dat wil je toch ook voor jouw klanten?
Op maat gemaakt
Zet jouw klant centraal door gepersonaliseerde en actuele informatie eenvoudig toegankelijk te maken. We passen het portaal volledig aan op jouw wensen en huisstijl, zodat het herkenbaar is en vertrouwd aanvoelt.
Onderhoud en kosten besparend
Met QIKKR. blijft jouw online klantomgeving voortdurend up-to-date. Voor slechts €180,- per maand krijg je een krachtige oplossing die de kosten van handmatige processen en onderhoud aanzienlijk verlaagt.
Tijdbesparend
In de persoonlijke ‘Mijn-omgeving’ vinden jouw klanten alle belangrijke informatie snel en eenvoudig terug. Dat vermindert het aantal vragen via e-mail of telefoon. Natuurlijk blijft persoonlijk contact mogelijk, maar doordat klanten vaak zelf vinden wat ze zoeken is dit minder vaak nodig.
Uploaden en downloaden
Via het klantportaal deel je gemakkelijk documenten met jouw klanten. Dankzij de slimme koppelingen upload je snel het juiste bestand op de juiste plek. Klanten ontvangen automatisch een melding zodra er nieuwe documenten beschikbaar zijn.
Dankzij QIKKR. minder werk voor jou én meer gemak voor de klant
Met QIKKR. bied je klanten een moderne en efficiënte manier om zelf zaken te regelen. Via het klantportaal kunnen ze eenvoudig documenten bekijken, trainingen volgen of facturen inzien zonder dat jij daar handmatig werk aan hebt. Dat bespaart tijd, verlaagt de administratieve last en verhoogt de klanttevredenheid. Een professionele uitstraling én betere service, samengebracht in één gebruiksvriendelijke oplossing.
Wil je de klanttevredenheid naar een hoger niveau tillen? Voeg QIKKR. toe als klantportaal voor jouw klanten.